ben bu ürünü 3 gün önce aracıma taktırdım. otobanda 150-160 km ortalama hızla gittim 1,6 motorlu bu arabada normal yakması gerekeni tam olarak bilmememe rağmen, yol bilgisayarı 100 km 7,9 gösteriyordu ama aracımdaki güç farkını çok rahat hissettim. hepimize hayırlı uğurlu olsun...
------------ürünü 10 gündür taktırdım... mükemmel bir alet, su anda % 20 yakıt tasarrufu yapıyor.. ve normal mazot ta aldıgım düşünülürse, yakıtta % 28 kadar buyuk bir yakıt tasarrufu yapmaktayım. bu ürünü bizlere sunan arkadaşların hepsine bir minnet borcluyum cok ama cok teşekkür ederim..
seyiskorcan@mnyet.comaracıma ilk takıldıgı anda, motordan gelen ses yarı yarıya azaldı. nerdeyse benzinli arabalardaki kadar ses cıkarmaya başladı.İşim nedeni ile adana ve mersine cok giderim, hesaplarımca %25 yakı tasarrufu yapmaya başladım.. inanılmaz bir alet, taktırmak isteyen arkadaşlar gönül rahatlıgı ile taktırabilirler..
levent_seref@superonline.comEURO Normları hakkında genel bir bilgiyle söze başlamak istiyorum. EURO 1, EURO 2, EURO 3, EURO 4 ve en son olarak 2009 yılında Avrupa ülkelerinde yürürlüğe girecek olan EURO 5 normları... Bu egzozdan çıkan zararlı gaz ve partikülleri, kademeli olarak ve belirli bir takvim içerisinde azaltma programıdır. Avrupa Birliği bünyesinde geçerli olan Euro emisyon standartları hem benzin hem de dizel motorları için geçerlidir. Euro emisyon standartları mevcut yasal düzenleme çerçevesinde 1990 (Euro 0’ın yürürlüğe giriş tarihi) ile 2009 (Euro 5’in yürürlüğe giriş tarihi) yılları arasında, Avrupa’da araç emisyonlarının çok büyük ölçüde azaltılmasını öngörmektedir. Euro 3, Euro 4 ve Euro 5 normları; NOx (azot oksit), CO (karbon monoksit), HC (hidrokarbonlar) ve partikül emisyonlarını kademeli olarak azaltmaktadır. Bugün itibariyle Avrupa’da geçerli olan norm EURO 4; Türkiye’de geçerli olan norm ise EURO 1’dir . Bu normlardan kısaca bahsetmem gerekirse azot oksitler euro4 te 3,5 dan EURO 5 te 2 ye, Karbonmonoksit EURO 4 te 1,5 tan yine 1,5 a, hidrokarbonlar yine EURO 4 teki değeri olan 0,46 ya partiküllerde de yine EURO 4 teki 0,02 değeri korunmuş olarak 2009 yılında EURO 5 normlarına geçilecektir. Şimdi dikkat edilecek olursa azot oksitler dışında bir azalma görülmemektedir. Sebebine gelince adamlar artık bu değerlerin altına inebilecek motor ya da araç üretememektedirler. Şimdi asıl bombayı patlatıyorum ki oda hepinizin bildiği(eko 66cılar) EKO 66 ve onun gerçekleştirdiği müthiş emisyon hacimleridir. Karbon monoksit değeri neredeyse sıfıra yaklaşmış olan kendi aracımda gördüğüm DİKKATİNİZİ ÇEKİYORUM 0,15 değeridir. Bu ne demek... Bu şu demek ülkemizin bağrından çıkmış bir mucit Eko 66 yla bir mucizeyi gerçekleştirmiştir. Belki yukarılardan bir yiğit bunu artık görüpte tüm dünyaya hızlı bir şekilde duyurur umuduyla ... Vatana millete ve tüm dünyaya temiz bir dünya için HAYIRLI OLSUN. Aracımla şehir içinde bir depoyla 680 hiç geçememiştim. Depomu her seferinde fulleyip yakıtımı ölçerim. En son depoyla EKO 66lı 825 km yaptım. Tüm dünyaya duyrulur.
mahirbasbozkurt@mynet.comoncelıkle turk mılletıne hayırlı olsun eko66 ben bır cıfcı olarak 100 arazım var cıhazı takmadan once arazimi 105 lt ye arazimi sürüyordum eko66 taktıktan sonra 100 dönüm arazimi 85 lt ye bitirdim birde traktorün cekisi arttı yagın omru uzadı,eksozda hıc duman atmıyor, gonul rahatlıgıyla sız saygı deger kisilerime tavsiye ederim NOT:maseyfergison traktör
--------------merhaba eko66 calışanları allah razı olsun talat beyden herkese tavsiye ediyorum ve kullanmadan kimse yorum yazmasın istiyorum cihaz hakkında atıp tutanlara sesleniyorum önce taktıracaksınız sonra testinizi yapacaksınız atıp tutmayacaksınız karalamak cok basit ama kazanmak cok zor hayırlı günler diliyorum eko66 calışanlarına aracım ısuzu yüzde 27 net tasarruf aldım talat bey allah size uzun ömürler versinki natana millete hayırlı olasınız hayırlı günler diliyorum
-------------ALEMLERİN RABBI OLAN ALLAH A HAMD OLSUN Kİ MÜSLÜMAN BİR TÜRK MUCİDİ İCADINI DÜNYAYA KANITLADI. TÜV BELGESİ İLE DE RESMİLEŞTİ. ALLAH ZEVAL VERMESIN EKO66 MUCİD VE ÇALIŞANLARINA. cihaz, aracıma 28 12 2007 de istanbul da takıldı ve aracım 80.000 km de idi 1-Cihaz takıldı ve aracımdan zehirliatık kesildi. 2-Aracımın sesi duyulmaz oldu stop etti sandım çalışıyor. 3-Motor (bg) gucu arttı. Bu üç madde takar takmaz görebilir.koklayabilirsin 4-Yağ ömrü 10 binden 40 bin e cıktı. 5-Aracım 85 000 de %18 lpg de tasarruf etti. 5000 KM TASARRUF ETMEDİ. TALAT MOLLAOGLU 2000 MODEL ARACA HURDA MOTOR DEMİŞTİ.ALINDIM ARAC TASARRUFA BAŞLAYIP GÜCÜ ARTINCA HAKLI OLDUGUNU ANLADIM. ARACIN AKLINI ALDI BU CİHAZ. ARACIM FULL LPG DEPOSU ILE 450 KM GIDERDI. 531KM YAPTI BU DAHA DA ARTICAKTIR. 90 KM HIZLA GİDEBİLİRSEN DAHA da tasarruf artar. aracımda 3 kişi gittik ve 450 km geçince allah allah demeye başladık 500 KM yaptık gaz bitmedi. ve "Allah Razı Olsun Talat MOLLAOGLU" DEMEYE BAŞLADIK. 531 KM DE LPG GAZI BİTTİ benzine geçtik. Bu insanlar sadece Allah rızası için DUA bekliyor. takılan cihaza ödediğin bedel sana kat kat geri dönüyör. VARLIĞI TÜRK VARLIGINA ARMAGAN OLSUN DİYEBİLEN BİR MUCİDE sahip çıkalım. Patentini satsa bu cihazı en az10 kat daha fazlaya takılır. Uyan TÜRKİYE UYAN BU İCAD SANA ARMAĞAN...
ayhan@alobilgisayarcim.comTalat Bey'e böyle bir cihazı insanlığın kullanımına sunduğu için ne kadar teşekkür etsek azdır.Talat beyi'n kendi ile ofisinde görüşme imkanım oldu.Kendileri gerçekten çok ilgilendiler.Türkiyenin dört bir yanından bayilik için gelen kişiler vardı.Talat bey'in ve ekibinin ilgi ve alakarı için buradan çok teşekkür ediyorum.Ben bu cihazı 1 aylık bir araştırma sonunda kullanmaya karar verdim.15/Şubat/2008 tarihinde aracıma monte ettirdim.Monte eden ustalar aracımı çalıştırarak dışarı çıkmamı istediler ve dışarı çıktığımda eksozdan siyah sıvı halde kurumlar geldiğini gördüm.Aracım lpg'li olduğundan cihazı lpg sistemine monte ettirdim.Eksozdan çıkan dumanında kokusu değişmiş sanki su buharı kokusu gibiydi.Aracımın motor sesinin biraz azalıp yakıtının düştüğünü söyleyebirim.Aracım 1240 kg olup 114 beygir güce sahiptir.Yaktığım yakıt normalde 20 ytl'lik lpg ile 90-100 km hız ile 110-120 km gitmekteyim, cihazı taktırtıktan sonra bir gün içindeki gözlemim sonucunda 25 km kadar fazla yol yaptığımı söyleyebilirim.Motor yağını, yağ filtresini,bujileri ve hava filtresini değiştirdikten sonra daha farklı sonuçlar elde edeceğime inanıyorum.Gözlemlemeye devam ettikçe olumlu veya olumsuz görüşlerimi ileriki günlerde daha net paylaşacağım.Şimdilik Eko-66 ailesine başarılar diliyor yollarının açık olmasını Allahtan temenni ediyorum.
iskenderkazan@hotmail.comIlk once sonsuz selam ve saygilarimi bildirir Talat Abimin Mubarek ellerinden doya doya operim.Kendileriyle tanismaktan duydugum heyecan hala ilk andaki gibi yuregimde duruyor ve duracak. Bizler malumunuz is gorusmesi icin gelmistik yaniniza.Maalesef bu gelisimiz hem hizmet hem ticaret eksenli oldu.Beraber oldugumuz Irfan yasari beyefendi hala saskinligini uzerinden atmis degil.Su anda oyle heyecanli bir sekilde etrafindakilere anlatiyor ki kelimelerim bunu anlatmaya kafii degil. Cihazi sayenizde taktik,benzini fulledik.Istanbulu ciktik aradan 100 km gecti benzin ibresi hic yerinden oynamadi.Ben acaba ibremi bozuk diye dikkatlice baktim ama anladim ki bu tasarruf cihazdan kaynaklaniyor. Tam 900 km boyunca bu olayi saskinlikla birbirimize anlatip durduk ve kendi kendimize ALLAH ALLAH deyip durudk.Artik irfan beyde bu ismi zikreder oldu. O kadar heyecanliyim ki bu olay karsisinda irfan beyin olayi resmi olarak halledip tekrar yaniniza gelmeyi dort gozle bekliyorum. Cihazin feformansi mukemmel, cok iyi bir tasarruf sagladi. Bizler anlasma icin sizlerin soyleyecegi vakti bekliyor,hurmetlerimizi sunyoruz.
-------------efendim size sadece teşekkür etmek de cihazın parasını ödemekde yetmez biz eşimle birlikte ellerinizden öpmek istiyoruz aracımıza takdıgınız eko66 yakıt tasarruf cihazı takıldıgı andan itibaren bize ne söylediyseniz hepsinin % +% dogruluguna şahit olduk allah sizden razı olsungolf fsi 1600 motor olan aracıma benzin yetiştiremiyordum ürettiginiz bu cihaz sayesinde şehir içinde 155 km fazla yaptım sagolun
------------